Samenwerking

Interviewers

Je kennismakingsgesprek met een Into interviewer vindt bij jouw thuis of ergens bij jou in de buurt plaats. Onze getrainde interviewers zijn vroeger zelf uitwisselingsstudent bij ons geweest en spreken zo uit eigen ervaring, wanneer ze al je eventuele vragen beantwoorden..

Returnees

Onze oud studenten én gastgezinnen blijven vaak jarenlang voor ons actief. Ze helpen ons onder andere op open dagen, beurzen en geven voorlichting op scholen. Dus ook na je avontuur kun je je voor into blijven inzetten.

Partners in het buitenland

In Europa werken we veelal samen met onze eigen Into kantoren.

Buiten Europa werken wij samen met betrouwbare partnerorganisaties waar we al jarenlang mee samenwerken. Hierdoor hebben we een stabiele relatie opgebouwd en hebben we het volste vertrouwen in deze partners.

De partners gaan op zoek naar een passend gastgezin en regelen ook een plekje op een lokale middelbare school.

Local reps

Al onze studenten krijgen tijdens hun uitwisseling een "local rep" toegewezen. Deze man of vrouw is de lokale vertegenwoordiging van onze partner. Ze wonen dichtbij de studenten en je kunt ze altijd om raad en advies vragen.