Praktisch

Doen niet alle organisaties hetzelfde? Misschien, maar er zijn altijd verschillen. Wat is anders bij Into?

Persoonlijke kennismaking

Wij nodigen jou en je ouders uit voor een uitvoerig persoonlijk kennismakingsgesprek. Dit informatieve gesprek dient als wederzijdse kennismaking. Het kennismakingsgesprek is geheel vrijblijvend en is niet bindend aan ons programma. Aan dit gesprek zijn geen kosten verbonden en het kan in verschillende regio’s worden gehouden.

Intensieve voorbereiding

Wij zijn ervan overtuigd dat een goede voorbereiding voor ouders en studenten een eerste stap is voor een succesvolle exchange in het buitenland.

Ook bij een korte periode in het buitenland bieden wij een voorbereidingsprogramma aan voor de studenten en ouders.

Verzekeringen inbegrepen

Bij al onze bestemmingen buiten Europa zit het gehele verzekeringspakket inbegrepen in de programmaprijs (behalve de optionele Annuleringsverzekering). Geen bijkomende verrassingen achteraf dus.

Begeleiding 'thuisblijvers'

Dit is net zo belangrijk als de begeleiding in het gastland. Wij zijn goed bereikbaar en waarborgen een goed contact voor informatieuitwisseling tussen studenten, ouders en onze partnerorganisaties, dit zowel voor als tijdens het verblijf.

into Returnee Club

Na je terugkeer is het avontuur nog niet voorbij. Onze Returnee Club is actief in diverse Europese landen en organiseert gezellige activiteiten en geeft je de kans na te praten.

Na je verblijf in het buitenland nodigen we je ook uit voor een bijeenkomst waarbij je je ervaringen met je jaargenoten van Into kunt delen. Bovendien ontvang je ook informatie over de werkzaamheden die je als returnee voor ons kunt doen, als je dat leuk vindt.

Wat verder nog?

Into hecht veel waarde aan persoonlijk contact met de deelnemers. Met veel returnees hebben we dan ook nog jarenlang contact. Ook zijn bijvoorbeeld al onze 'modellen', die je in de brochure en op de website ziet, deelnemers aan het programma geweest.