Werken bij into

into is regelmatig op zoek naar nieuw talent. Kijk hieronder voor vacatures! Staat er niks bij? Stuur dan een mailtje naar highschool@into-education.nl met een korte motivatie.

====================================================================

INTERVIEWERS (oud into-deelnemer)

Als interviewer bij into ben je in staat geheel zelfstandig kennismakingsgesprekken te voeren met potentiële deelnemers. Je informeert de student en de ouders over into, de High School programma’s en deelt je eigen ervaringen als oud into deelnemer.

Wat vragen we van je?

• Je bent meerdere keren per jaar inzetbaar, frequentie in overleg en afhankelijk van aantal aanvragen.
  • Een aanvraag dient bij voorkeur dezelfde dag nog behandeld te worden door het maken van een afspraak.
  • Netjes gekleed, als zijnde het visitekaartje van into.
  • Je bent goed op de hoogte van de programma’s / bestemmingen van into.
  • Verplichte aanwezigheid tijdens de jaarlijkse interviewersmeeting en mogelijke trainingen (deze meeting / trainingen worden niet vergoed, op reiskosten na)

Wat krijg jij ervoor terug?

• Onderdeel van een enthousiast team into vrijwilligers
  • Volop ruimte voor jouw ideeën en inbreng
  • Vrijwilligersvergoeding per afgenomen kennismakingsgesprek
  • Reiskostenvergoeding

Heb je interesse, dan stuur ons een mailtje naar: highschool@into-education.nl

====================================================================

SCHIPHOL BUDDY

Als Schiphol buddy bij into ben je aanwezig bij vertrekkende studenten naar het buitenland. Je helpt met inchecken en de weg wijzen. Ook ben je het eerste aanspreekpunt van onze studenten en hun ouders.

Wat vragen we van je?

• Je bent meerdere keren per jaar inzetbaar, frequentie in overleg en afhankelijk van aantal studenten.
  • Inlevingsvermogen en oprechte interesse in exchange studenten
  • Je woont in de buurt van Schiphol of je hebt de mogelijkheid in de buurt te zijn op vertrekdagen (kan ook om 5 uur 's ochtends zijn)

Wat krijg jij ervoor terug?

• Onderdeel van een enthousiast team van vrijwilligers
  • Volop ruimte voor jouw ideeën en inbreng
  • Onkostenvergoeding zoals reiskosten, telefonie e.d.

Heb je interesse, dan stuur ons een mailtje naar: highschool@into-education.nl